Müştəri məmnuniyyəti: Daxili və xarici müştərilərin loyallığının artırılması
-
LocationBaku
Service Description
TƏLİMİN MƏQSƏDİ:
- Müştəri xidmətləri sahəsində çalışan və birbaşa olaraq müştərilərlə işləyən əməkdaşların müştəri məmnuniyyəti üzrə bilik və bacarıqlarının praktik yollarla öyrədilməsi və təkmilləşdirilməsi.
İŞTİRAKÇI PROFİLİ:
- Müştəri xidmətləri sahəsində çalışan və birbaşa olaraq müştərilərlə işləyən əməkdaşlar və yaxud bu sahədə karyera qurmaq istəyən şəxslər.
TƏLİMİN MÜDDƏTİ:
-
4-12 saat½ 1-2 həftə
Təlimlərin qrafiki tələbə uyğun olaraq tərtib edilir.
METODİKA:
- Təlimlər interaktiv-praktik öyrənmə üsulları, situativ hallar və simulyasiyalar, rol oynama və qrup fəaliyyətlərini əhatə edən zəngin proqram və müasir metodika əsasında keçirilir.
TƏLİMİN ƏSAS MÖVZULARI:
- Hər bir mövzunun alt başlıqları və alt mövzuları olmaqla bu təlimin əsas mövzuları aşağıdakı bacarıqların mənimsədilməsinə yönəlmişdir:
Müştəri tipləri Müştərilərlə ünsiyyət - Bədən dili
- Verbal, qeyri-verbal ünsiyyət vasitələri
- Kritik stiuasiyalarla iş
- Stressin idarə edilməsi
- Müştəri məmnuniyyətinin müəyyən edilməsi və artırılması və s.