Save

Report this service

Müştəri məmnuniyyəti: Daxili və xarici müştərilərin loyallığının artırılması

86 Views
  • Location
    Baku

Service Description

 TƏLİMİN MƏQSƏDİ:


  • Müştəri xidmətləri sahəsində çalışan və birbaşa olaraq müştərilərlə işləyən əməkdaşların müştəri məmnuniyyəti üzrə bilik və bacarıqlarının praktik yollarla öyrədilməsi və təkmilləşdirilməsi.

 

 İŞTİRAKÇI PROFİLİ:


  • Müştəri xidmətləri sahəsində çalışan və birbaşa olaraq müştərilərlə işləyən əməkdaşlar və yaxud bu sahədə karyera qurmaq istəyən şəxslər.

 

 TƏLİMİN MÜDDƏTİ:


  • 4-12 saat½ 1-2 həftə
    Təlimlərin qrafiki tələbə uyğun olaraq tərtib edilir.

 

 METODİKA:


  • Təlimlər interaktiv-praktik öyrənmə üsulları, situativ hallar və simulyasiyalar, rol oynama və qrup fəaliyyətlərini əhatə edən zəngin proqram və müasir metodika əsasında keçirilir.

 

 TƏLİMİN ƏSAS MÖVZULARI:


  • Hər bir mövzunun alt başlıqları və alt mövzuları olmaqla bu təlimin əsas mövzuları aşağıdakı bacarıqların mənimsədilməsinə yönəlmişdir:
    Müştəri tipləri Müştərilərlə ünsiyyət 
  • Bədən dili 
  • Verbal, qeyri-verbal ünsiyyət vasitələri 
  • Kritik stiuasiyalarla iş 
  • Stressin idarə edilməsi 
  • Müştəri məmnuniyyətinin müəyyən edilməsi və artırılması və s.

 Təlimi bitirən şəxslər

 HRENGINEERING tərəfindən aşağıdakı səviyyələrə uyğun sertifikatlarla təltif edilir:

 Müvəffəqiyyət · İştirak