Save

Report this service

ISO: İdarəetmə və HRM üçün keyfiyyətin idarə edilməsi

231 Views
  • Location
    Baku

Service Description

  TƏLİMİN MƏQSƏDİ:


  • ISO təliminin məqsədi, təşkilatlara beynəlxalq standartlara uyğun olaraq keyfiyyət idarəetmə sistemlərini tətbiq etmək, prosesləri optimallaşdırmaq, riskləri idarə etmək və müştəri məmnuniyyətini artırmaq üçün zəruri bilik və bacarıqları qazandırmaqdır.

 İŞTİRAKÇI PROFİLİ:


  • Sahibkarlar, direktorlar, insan resursları üzrə mene-cerlər, keyfiyyətin idarə edilməsi üzrə mütəxəssislər, keyfiyyətə nəzarət mütəxəssisləri, mühəndislər, qida təhlükəsizliyi üzrə mütəxəssislər, SƏTƏM mütəxəs-sisləri, istehsal mühəndisləri, satınalma menecerləri və oxşar profillərdəki şəxslər.

 TƏLİM MÜDDƏTİ:


  • 24 saat ½ 6 həftə
    Həftədə 2 dəfə 2 saat olamaqla tədris olunur.

 METODİKA:


  • Təlimlər interaktiv və tapşırıq əsaslı öyrənmə üsulu ilə təlim məkanında keçirilir.

 TƏLİMİN ƏSAS MÖVZULARI:


  • Keyfiyyətin idarə edilməsinin tarixi · Ümumi anlayışlar · Keyfiyyətin idarə edilməsi sisteminin prinsipləri · Proseslərin idarə edilməsi · ISO 9001:2015 Sənədləşmə prosesi · Risklərin idarə edilməsi · SWOT analizi · ISO 9001:2015 Keyfiyyətin idarə edilməsi sisteminin maddələri · Təşkilatın konteksti · Dəstəkləmə · Fəaliyyət · Performansın qiymətləndirilməsi · Yaxşılaşdırma · ISO 14001:2015. Ətraf mühitin idarə edilməsi sistemləri · Liderlik · Planlaşdırma.

 Təlimi bitirən şəxslər

 HRENGINEERING tərəfindən aşağıdakı səviyyələrə uyğun sertifikatlarla təltif edilir:

 Ekspert · Müvəffəqiyyət · İştirak