ISO: İdarəetmə və HRM üçün keyfiyyətin idarə edilməsi
231 Views
Location
Baku
Service Description
TƏLİMİN MƏQSƏDİ:
ISO təliminin məqsədi, təşkilatlara beynəlxalq standartlara uyğun olaraq keyfiyyət idarəetmə sistemlərini tətbiq etmək, prosesləri optimallaşdırmaq, riskləri idarə etmək və müştəri məmnuniyyətini artırmaq üçün zəruri bilik və bacarıqları qazandırmaqdır.
İŞTİRAKÇI PROFİLİ:
Sahibkarlar, direktorlar, insan resursları üzrə mene-cerlər, keyfiyyətin idarə edilməsi üzrə mütəxəssislər, keyfiyyətə nəzarət mütəxəssisləri, mühəndislər, qida təhlükəsizliyi üzrə mütəxəssislər, SƏTƏM mütəxəs-sisləri, istehsal mühəndisləri, satınalma menecerləri və oxşar profillərdəki şəxslər.
TƏLİM MÜDDƏTİ:
24 saat ½ 6 həftə
Həftədə 2 dəfə 2 saat olamaqla tədris olunur.
METODİKA:
Təlimlər interaktiv və tapşırıq əsaslı öyrənmə üsulu ilə təlim məkanında keçirilir.
TƏLİMİN ƏSAS MÖVZULARI:
Keyfiyyətin idarə edilməsinin tarixi · Ümumi anlayışlar · Keyfiyyətin idarə edilməsi sisteminin prinsipləri · Proseslərin idarə edilməsi · ISO 9001:2015 Sənədləşmə prosesi · Risklərin idarə edilməsi · SWOT analizi · ISO 9001:2015 Keyfiyyətin idarə edilməsi sisteminin maddələri · Təşkilatın konteksti · Dəstəkləmə · Fəaliyyət · Performansın qiymətləndirilməsi · Yaxşılaşdırma · ISO 14001:2015. Ətraf mühitin idarə edilməsi sistemləri · Liderlik · Planlaşdırma.
Təlimi bitirən şəxslər
HRENGINEERING tərəfindən aşağıdakı səviyyələrə uyğun sertifikatlarla təltif edilir: